Beskrivelse av klasser 2018-01-11T23:35:05+00:00

Beskrivelse Klasser

Er du helt ny i pole fitness er dette timen for deg. Vi jobber på holdning og basisteknikker for ulike triks, spins og transisjoner. Vi bygger opp styrken og forbereder kroppen for øvelser som vil komme på neste nivå. Alle øvelser tilrettelegges for hver enkelt elev slik at man føler seg trygg med det vi jobber med.
 Til disse timene anbefales det tights, shorts og singlet.
          
Denne timen er for de som begynner å føle seg trygge på stanga og er klare til å ta treningen til et nytt nivå. Timen passer for elever som gått videre fra Pole fitness 1. I disse timene kombinerer vi flere triks og spins, samt at vi begynner med spinningpole og triks som er opp-ned i stanga. Vi fokuserer på teknikk og her begynner du også ta mer ansvar for din egen trening.
Til disse timene anbefales det shorts, singlet og sports topp.
           

Når du føler deg komfortabel og mestrer øvelsene på Pole fitness nivå 2 så tar vi steget videre opp til nivå 3. På disse timene jobber vi med mer avanserte triks og kombinasjoner i stangen. Dette er en morsom og utfordrende treningstime der du utfordres til å øve mye, gjøre feil og prøve igjen, og mest av alt ta ansvar og vise respekt for dine egne grenser.

Til disse timene anbefales det shorts og sports topp.

           

Alle kan være med på denne timen. I denne timen varmer vi opp sammen, men du bestemmer selv hva du vil trene på under timen. Har du sett et bilde eller en video av et kult triks du har lyst til å prøve? Her har du gode muligheter for akkurat hva DU trenger å øve på. Har du gått tom for ideer på øvelser? Spør! Instruktøren er tilgjengelig under timen til å hjelpe, tilpasse og svare på alle spørsmål.
Til disse timene har du på deg det som passer til din trening.

Dette er en dansetime hvor vi utfordrer oss selv til å komme ut av komfortsonen og danse litt sensuelt. Her setter vi sammen koreografier med ulike spins og floorwork, og vi jobber mye med holdning. Timen passer for alle, men det anbefales å ha deltatt på et par Pole fitness 1 timer og at du føler deg trygg i de fleste øvelser vi gjør på disse timene. Vi danser i høye hæler, men det går helt fint å delta barbeint.

Til disse timene anbefales det tights, singlet, knebeskyttere og heels.

Denne timen passer perfekt for deg som trenger lit avkobling fra en travel hverdag. Her fokuserer vi på balanse, pust, bygge styrke i kjernemuskulaturen, øke bevegligheten i kroppen samt avspenning. Alle kan bli med på Yoga!

Til denne timen er det anbefalt å ha på seg behagelige klær som dekker armer og ben som joggebukse, tights, hettegenser, genser osv.

Har du et mål om å komme ned i spagaten eller stå i en perfekt bro? Stretching er den perfekte timen for å jobbe med bevegeligheten i leddene. Vårt mål er å bli sterke og myke! Timen passer for alle nivåer og det er du selv som bestemmer hvor hardt du vil tøye.

Til denne timen er det anbefalt å ha på seg klær som dekker armer og ben som joggebukse, tights, hettegenser, genser osv.

På styrketimene trener vi med vår egne kroppsvekt. Øvelser og opplegg av timen varierer fra uke til uke, vi kjører både Tabata, vanlig styrketrening, sirkeltrening samt andre opplegg. Denne timen er perfekt for deg som trenger og bygge opp styrken i kroppen eller ønsker et bra komplement til pole treningen!

Til disse timene anbefales vanlige trenings klær samt joggesko.